bilder från heela dagen..

här är alla bilder fråg heela dagen.






G+ var det högsta betyget, men jag fick vg bara för att jag gjorde det så bra.

Alla älskar min snygga grodor, se själva ;)

Alla älskar mina grisar med ;)

Det är såhär jag ser ut i skolan :)


HAHAHAHAH, OMG SHIT vad vi hade kul på stan när jag provade denna feta bh:n HAHAHAHAHAHA!
kUNDE KNAPPT HÅLLA MIG FÖR SKRATT NÄR VI TOG DENNA BILDEN!!!

Sikta mot stjärnorna Tina, HAHAHAHAH xD



Shit vad jag skämdes på bh avdelningen så jag tog avstånd och satte mig ner på nån bänk (trodde jag ) tills Nina kom och frågade varför jag satt på massa bh:ar :$

Sen köpte Ninas föräldrar världens största pizza, vi åt typ bara halva, Ninas brorsa Dennis hjälpte oss äta upp lite mer :P





Alla bilder :)<3

Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0