hamstrar

Jag har haft tre marsvin, inte samtidigt.
De första marsvinet tappade Aleksandra när hon satt på toa så den bröt benet, så vi fick avliva den.
Dem andra två bara dog ?
Sen hade jag nästan övertalat mamma om att jag skulle få fiskar så kommer pappa å förstör allt "fiskar har man på tallriken och äter".
Sen ville jag ha en Chihuahua, och det ville mamma med ha, men vi har ingen som kan passa den.
Nu håller jag på och försöka få en hamster.
Tror ni det går bra ? nej.
Hittade iallafall ett par söta hamstrar på internet.
Kan inte sluta titta på dem <3



Aww..<3


Kommentarer
Postat av: RONJA

Hejhej! :D

allt bra? :) med mig är det toppen!

hoppas du får en bra dag! Kram

2009-10-04 @ 14:42:07
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Samara

Men ååååh, man vill ju pussa på hamstrar när de är så där söta. fast jag har katt,så hamstern skulle nog inte leva länge om jag köpte nån.

2009-10-16 @ 15:42:32
URL: http://sasha-samara.blogspot.com



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0