gömde blogga igår..

Shit, omg!
Glömde att blogga igår, men jag har faktiskt en andledning (:
Jag var hos Ebba igår, sen skulle hon in till stan å då följde jag med och gick till pappas jobb typ vid 18.00 och väntade på att mamma skulle sluta sitt jobb vid 21.00.
Försökte sy fast ett karborre band på en sandal, hur tror ni det gick ? x))
USELT!! x))
Jag läste "svarta döden" medans jag satt på pappas jobb, hann läsa 103 sidor ur boken, asså man kan verkligen inte sluta läsa den!!
Bästa boken någonsin!!
Lästen den hela dagen i skolan med på ap (:
Nu är den utläst, men som tur väl får jag låna en annan bok som samma författare han skrivit (:
Jätte glad för det, tack Edla <3
Måste gå nu, Jenny kommer om typ 1 minut.

Kommentarer
Postat av: RONJA

svarar på kommentarer och lyssnar på musik ;) allt bra?

2009-10-07 @ 17:54:48
URL: http://septembre.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0