Flickan som lekte med elden

Igår var jag på bio med mamma och hennes jobbar kompis Elsa.

Vi tittade på flickan som lekte med elden.

Det är egentligen 15 års gräns på den, men jag sminkade mig med typ 3 ton mascara och massa foundation så jag kom in.

Det var bara tanter och gubbar där :S Den vad faktiskt ganska läskig men asså det var skiiit läskigt när flickan skulle mörda en som hette Zelo i ett hus så ba hoppa han fram bakom en vägg å jag typ flög en halv meter upp i luften och var så nära på att skrika i biosalongen, eller snarare vråla!!

Hahaha skrattade jätte mycket åt en sak i filmen:

Flickans pappa: Våldtog han dig?

Flickan: M.

Flickans pappa: Fy fan vad dålig smak han måste ha haft..


Kommentarer
Postat av: andrea

Hejhej fin blogg du har, allt bra med dej? :)

Jag har gjort en ny bloggdesign vad tycker du om den? :D Om du inte ser en blå & rosa design tryck F5.

Ha en trevlig helg! Kramar :)

2009-10-16 @ 15:54:05
URL: http://ddeah.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0