Otursdag..

Ååååh..hade tänkt att det skulle bli en jätte bra dag idag men allt vändes.
Jag trodde att det gick jätte bra på matte provet men när jag fick det hade jag typ 3-4 fel på det och blev såklart missnöjd och sur.

Sen under arbets passet tänkte jag att jag skulle hinna jätte mycket, men typ 4 killar töntade sig så jag, Ebba och Matilda fick nog och satte oss i korridoren å jobbade där.

Sen tog Emil Matildas mobil så vi fick jaga honom, sen började han slå oss och zebastian med så vi blev skit sura och höll på att missa bussen till idrotten.
Inte nog med det, Ebba skulle smälla till Emil men träffade mig istllet.

Under idotten skulle vi hänga i ringar och såklart jag jag hoppa upp i ringarna och missa så ringen kom på läppen, och läppen svullnade upp. Det gör skit ont!

Efter idrotten skulle jag gå på stan med Ines så tog hon med sig sin kompis Ebba med. När någon jag inte känner kommer så säger jag ingenting. Det vart ju misslyckat, tillslut fick jag nog och gick till pappas jobb där pappa såklart piggade upp mig <3

Så kom jag till träningen och hade ett jätte roligt pass och jätte snälla kompisar :) <3

Kommentarer
Postat av: Ines-tinas bästa vän =D

det lät inte roligt det med mig, lät argt.

2009-11-10 @ 16:27:26
URL: http://jagheteriiines.blogg.se/
Postat av: Ines-tinas bästa vän =D

det lät inte roligt det med mig, lät argt.

2009-11-10 @ 16:27:36
URL: http://jagheteriiines.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0