Varit med Niina xP

Shuliluu..:D
Idag var jag med Nina, först efter skolan gick vi till vårdcentralen för Aleksandra skulle ta sin spruta x)
Hahaha jag hann tillåmed mäta ut mitt bmi å väga med och massa sånt xD helt normal viktig och normalt bmi jag är 1.60 lång :O Har ju växt 1,5 cm på några veckor :O
Aja shit the same.

Iaf, sen när vi kom hem så skulle jag visa Nina ett videoklipp på youtube..ni vet de jag la ut till alla er som är hemma själva..xP 
Asså O-M-G det är helt sjukt vad vi skrek å ändå hade jag sett de videoklippet 4 gånger innan.
HAHAHAHA asså det lät som 10 personer blev mördade så högt som vi skrek xDDD
Sen fortsatte jag att titta på de videoklippet men Nina vågade inte de så höll hon i en te kopp med te i medans jag tittade på videon, sen började jag skriiiiiiiika hahaha å Nina ba spillde ut sitt te på bordet för hon började också skrika när jag började skrika!! xDD

Och nu har jag skiit ont i halsen..


Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0