Fredag den 13/11

Otusdagen idag då..men jag har inte haft någon otur! :D
Snarare lyckodag.., men däremot Matilda (Doris) har haft världens otur.
Kommer inte ihåg allt som hände men iallafall..

På idrotten skulle jag gå ner i spagat så märkte jag inte att Matilda stog bakom mig så jag gjorde spagat på hennes tår..:$

Sen skulle vi spela bandy och då fick hon en bandy klubba på foten!

Påväg till idrotten så skulle jag, Ebba och Matilda spela in en video så skulle Matilda gunga gunghäst i en lekpark (hon hade Ebbas väska på ryggen) så ba ramlar hon av gunghästen baklänges och jag å Ebba fick med det på film, snacka om att vi gapskrattade!!xDD




Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0