Trevlig bussresa

Idag när jag satt på bussen så satt det två tjejer snett framför mig och pratade.
Så jag skulle också lyssna..shit jag kunde inte hålla mig för skratt!
Hon satt och förklarade för den andra tjejen vad fetaost är!!
Asså av just alla samtals ämnen så pratar dem om fetaost?!
Hur underhållande kan det vara egentligen?, så satt hon typ och förklarade vad hon har i sin sallad när hon äter te.x fetaost xDD
HAHAHA..asså shit, jag kommer nog sitta här ett tag till och skratta x)))
Asså dem var typ 17-18 år
Sen när jag skulle hoppa av bussen så sa den andra tjejen "men Tina varför sparar du inte pengar till ditt körkort?"
Å jag fick typ panik när jag fick reda på att hon hette TINA!!
Hon har förstört mitt fina namn!!
Ska fråga mamma och pappa om jag får byta namn!! x)))
Från och med..NU..heter jag Ina :)<3

Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0