Syslöjden

Idag i skolan hade jag syslöjd, jag syr en tunika och det gör Matilda å Rebecka med.
Men iallafall förra veckan krånglade Rebeckas maskin och Matildas men inte min.
Så idag tog Rebecka min maskin eftersom hon trodde att den intte skull krångla och jag tog Matildas.
Så skulle Rebecka börja sy, så lät maskinen helt konstigt och den ville inte sy ordentlig raksöm å så vidare, så började jag sy på Matildas maskin, den som hade krånglat hela förra veckan, å vet ni?
Det gick helt perfekt!!
Rebecka satt typ i en evighet och försökte fixa min maskin som jag hade förra veckan ;)
Ganska konstig faktiskt att alla maskiner går bra för mig men inte för Matilda å Rebecka ;P
Jag är nästan klar med tunikan, ska bara sy på ett gummiband.

Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0