Imorgon händer?

Imorgon ska jag vara med Nina, sjukt svårt att gissa antar jag ;D
Vi ska till lyckovallen och träna friidrott hela dagen :)<3
Kommer kanske hem runt 18.00 eller nåt ;O
Ska iallafall bli jääte kul, som det alltid är med Ninis (a'
Vad ska ni andra göra? ;P
Ska nog snart gå och lägga mig väntar bara på att Freaky Friday ska sluta, den slutar typ 23.30, så jag får nog sitta uppe ett tag till ;)
Har bäddat ner mig i en fåtölj men en fotpall och så har jag datan i knät, sjukt skönt..fast jag behöver gå på toa men palla resa mig :P
Nu blev jag sugen på cola :P
Nää..nu blev det TV4 nyheterna på tv, det är så drygt, vill ju se filmen :(
Hej då sålänge :)

Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0