Idrotts tävling

Hej ni vet den idrotts tävlingen KM?
Vi hade uttaning idag med i höjdhopp och 800 m.
Jag har förbättrat mig ganska mycket sen förra året, med tanke på att jag inte har övat något.
Förra året hoppade jag 1,05 och detta året hoppade jag 1,15.
Det var bara jag och Rebecka som klarade 1,15 så det var bara vi som gick vidare i det från klassen.
Jag missade första gången på 1,15 så sa jag till vår idrotts lärare att jag ville bryta (jag är en dålig förlorare) så blev han typ sur på mig hahaha, så han sa att jag inte skulle saxa över utan hoppa på ryggen så det gjorde jag och då klarade jag det!
Jag kom med på 60 m, höjdopp & längdhopp :)
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Vilken otroligt fin blogg ni har !:)

allt bra med er idag ?

2009-09-21 @ 15:16:52
URL: http://jannica.webb.se



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0