"för jävlig träning"

Idag hade jag en för jävlig träning!
Vi körde värsta fjärils serien i början som Henrik hade skrivit :@
Det var jääätte jobbigt, vi var typ 8 st på en bana och när vi körde fjäril med så blev det kaos eftersom vi var så många.
Medans vi simmade fjäril så bara knäcktes min rygg till så ställde jag mig i vattnet på de grunda, så märkte jag att jag var helt böjd bakåt i ryggen, så jag fick typ kura ihop mig till en köttbulle och då knäcktes det till igen i ryggen och då blev det bra igen.
Å sen hade vi lagkapper med alla småglin.
Vi körde 25 m var för alla smår barn orkar inte 50 m, sen körde vi lagkapp i alla simsätt+ bröstsims armar med fjärils ben+ kyckling sim :$
Mitt lag som jag kallar "Tina the best laget" vann såklart i alla grenar, dem andra lagen kunde känna sig så ägda!
Sanna ville typ sluta efter 2 lagkapper för hennes lag förlorade typ hela tiden och Sanna är en jätte dålig förlorare hahaha ;P
Men sen var mardrömmen över :)<3


Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0