Den som skrattar sist skrattar bäst.

LÄS DETTA!!
Har varit på KM idag.
Orkar inte skriva alla resultat
Ebba och jag satt på läktaren och Sunna stog ovanför oss så sparkade en från Sunna till mig i ryggen med sitt knä lite löst typ så höll hon på så för att reta mig, sen bara efter ett tag när jag fick nog så slog jag till henne men min armbåge rakt i hennes ben å hon blev typ helt tyst, sen slutade hon sparka mig.
Så började dem glo när jag smsade med Aleksandra & Nina, å då blev jag riktigt sur så jag vände mig om & sa:
Asså vad är det som är så jävla intressant?! Kan ni ge fan i att glo när jag smsar!! Jag vet att vi är intressanta & snygga men ge fan i det!!
Haha då blev dem knäckta, sen började dem prata Bosniska och jag låtsades att inte förstå något sen när dem väl var klara så översatte jag allt till Ebba & dem sa typ att vi var korkade å så.
Snacka om att dem fick panik när dem märkte att jag förstod vad dem sa ;) (Knäckta igen)
Sen gick jag till final i längdhopp å då gick jag så ropade jag på Ebba att hon skulle följa med, sen påväg dit märkte Ebba att hon hade tuggummi i håret så när vi kom tillbaka sa jag:
Varför slänger ni tuggummi i folks hår? Så omoget.. kan ni sluta med de!!
Så skrattade dem bara!
Sen kom det en Sunna kille som ställde sig framför mig och Ebba å började skrik prata med sina kompisar på läktaren å jag satt & åt då så ja ba:
Hallå kan du sluta skrika?! Jag sitter faktiskt och äter och jag vill gärna inte ha all ditt spott i min mat?!
Sen när vi skulle gå så slängde dem ett till tuggummi på Ebba & då fick jag nog så jag gick och letade upp en lärare från Sunna så sa jag till läraren att tjejerna från Sunna spottar tuggummi på oss å sen fick dem skäll typ, så en tjej var tvungen att be om ursäkt till Ebba.
Så kom den tjejen till Ebba & sa förlåt men Ebba och jag bara skrattade, dem som skulle vara så coola xD
Tihihi..1-0 till Montessori :)<3

Kommentarer
Postat av: olivia

jag var också på KM idag!

hur gammal är du?

2009-09-28 @ 16:00:10
URL: http://finlitendag.blogg.se/
Postat av: Anonym

DIN BLOGG ÄR SÅ BRA BRUDEN.



MIN BLOGG SUCKS MEN VAfaSEN , DEN KAN JU INTE VARA VÄRRE ÄN VISSA BLOGGAR!



JAG SKRIVER EN MASSA SKVALLER.

KANSKE ÄR LITE TASKIGT , MEN KOLLA PÅ KISSIE.

HUR OFTA BLIR DET INTE HON KALLAR EN BLOGGARE FÖR PIGG.



NÄ , MEN KIKA IN PÅ BLOGGEN.

JAG KOMMER ATT UPPDATERA FLERA GGR PER DAG.



P&K SASSABITCH.

2009-09-28 @ 19:07:17
URL: http://sassabitch.blogg.se/
Postat av: Nina<3

HAHAH , bra jobbat , snacka om att bli knäckta , xD<333

2009-09-28 @ 19:11:04
URL: http://niniskanin.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0