bön soppa

Jag och Viktor har nyss ätit bön soppa och när vi satt och åt så sa jag " vet ni dem här bönorna kommer in lika snabbt som dem kommer ut" asså jag skulle bara skoja då.
Sen satte jag och viktor oss vid datan när plötsligt Viktor började skrika att det stank.
Så frågade jag viktor varför han skrek?

Viktor: jag pruttade
Tina: varför då?
Viktor: av bönorna?
Tina: (skriker) utrymm alla lokaler direkt ut genom nödutgången!

Sen sprang jag ut ur rummet och sprang till altanen och slängde mig på kaklet & Viktor gjorde samma sak.
Men efter vi slängt oss på golvet så kändes det som om någon stirrade på oss vi vände oss om och märkte dock att alla föräldrar stirrade på oss!
Fast alla skrattade skrattade men jag kan ju lova att dem inte gick in i rummet på ett tag.


Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0