Stan med Jenny igår

Hahahahaha.

Var på stan med Jenny igår.

Det var skiiiit kul!!

Först gick vi till Donken så köpte jag en milkshake sen skulle jag andas genom sugröret å då var det milkshake i suröret så det typ flög ut massa på en stol. Sen hotade jag Jenny att jag skulle hälla ut all milkshake på hennes väska och precis när jag skulle hälla den så sprang Jenny och slog undan glaset så det typ flöög milkshake..det var ju dock pinsammare när vi märkte att det var en städare som jobbade på donken som glodde på oss..!

 

Sen blev vi hungriga så vi gick till donken igen å så beställde vi hamburgare å pommes sen drack jag cola å då började Jenny gaap skratta å då började jag med skratta så all cola bara spruuutade ut i mina pommes och på Jenny! HAHAHAHAH..sen åt jag upp min hamburgare och då blev jag mätt så jag kastade pommes på Jenny så gjorde Jenny värsta kattapulten så alla hennes vassa pommes flöög rakt på mig så jag hade typ salt på hela mig x)) Sen hämtade jag massa ketchup så satt vi och kladdade ketchup på varandra..sen när vi gick så låg den pommes på hela golvet där vart vi satt sen låg det dricka på bordet å golvet som jag hade råkat spotta ut.

HAHAHAHAHHA SHIT VAD VI SKRATTADE!!


Kommentarer



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0