Kom nyss hem från vårdcentralen..

Hej hej kom nyss hem från vårdcentralen, det var rena drama kabbaliken!

Först kom jag in till nån som skulle titta på min axel så skulle göra massa rörelser, det gjorde jätte ont! Så skulle jag följa en molijox med ögonen å massa sånt så började han banka med molijoxen under mina fötter å jag började såklart skratta för det kittlades!

Sen skulle jag blodprov för att se om jag hade nån sjukdom. Sen skulle hon ta tempen i mitt öra så kom hon inte in med termometern i örat för jag hade för små hörsel gångar och för små öron så började hon snacka om att jag skulle ta tempen i rumpan å ja ba neeej! Så skulle hon gå till han som jag var innan hos och fråga om jag verkligen behövde ta tempen i rumpan, så hämtade hon nån som skulle ta halsflus prov.

Så stoppade hon in nåt långt i halsen och jag höll på att spy jag typ klöktes 40 gånger x)) Hon sa att jag var väldigt rös i halsen. Sen skulle hon hämta honom som jag hade från början så skulle han skriva ut recept på smärtstillande salva och ipreen.

Sen skulle vi gå till apotket och hämta ut allt.


Kommentarer
Postat av: josse

gullig header!

2009-10-26 @ 18:26:55
URL: http://josefinostevik.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0