Kejj..nu kan jag berätta vad filmen hadlade om

Nu kan jag ta mig tid å berätta varför jag hade panik igår.
Jag såg på en film..vet inte vad den hette men iallafall, det var två stycken vuxna som skulle dyka mitt ute i öpnna havet så var det en båt som körde ut dem till de öpnna havet, så dök dem med massa andra personer, så skulle dem vara vid båten en viss tid å då glömde dem bort tiden så kom dem i sista stund men det var försent båten hade åkt. Ingen märkte att dem saknades på båten förens dem var framme, killen och tjejen hade varit ute i öppna havet i 7 timmar. Plötsligt kom det en haj som bet tag i killens ben ochdrog ner honom.
Dem sände ut en helikopter som skulle rädda dem men det var för sent. Killen hade redan dött och flickan drnkte sig själv.
Detta bygger på en sann berttätelse som har hänt på riktigt!

Sen i slutet rensar dem hajens mage och där ligger det en hel kamera.

Kommentarer
Postat av: Victor

Tittade på den också. Men missade vad som hände med tjejen. Gött, då fick jag ju veta ;)

2009-10-28 @ 23:32:27
URL: http://vipee.blogg.se/



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0