Hahahaha samma sak varje gång!

HAHAHAHA såhär blir det alltid när jag och mamma är i affären!

Jag: Mamma jag vill också till affären!

Mamma: Okej, men jag ska bara handla en sak, har bara lite pengar på mig nu så räkna inte med att du får något.

Jag: Okej..

I affären:

Jag: Mamma mamma! Kan jag få läkerol?

Mamma: Nej!

Jag: Tack mamma du är bäst!

Sen stoppar jag bara ner den i korgen x))


HAHAHAHA såhär ser det ut när jag och pappa är i affären!

Jag: Pappa kan jag få godis?

Pappa: Nej inte idag.

Jag: Men pappa..du får också smaka då..

Pappa: Okej då..

Kommentarer
Postat av: Miss Curious

Hahaha! ;D

2009-10-27 @ 19:29:42
URL: http://misscurious.webblogg.se/
Postat av: ewelina

haha! jag är likadan ;)

2009-10-27 @ 20:12:21
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Jennzikan

Pahahahahahahahahahahahahahaha fett kuliga päron ;P

2009-10-29 @ 13:48:07



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0