Kemin..

Idag hade vi kemi i skolan så skulle vi göra osylnigt bläck så skulle man hålla ett papper över ett värme ljus och då höll jag såklart pappret, sen skulle jag dra upp byxorna med ena handen å då föll pappret ner typ 5 cm över ljuset så det blev ett stort svart hål i pappret sen började det brinna å jag fick panik så jag ropade på vår lärare, men hon hörde inte det så Zebbe ba slängde sig till vårt bord och tog i pappret å knycklade ihop det!Tur! Sen skulle ju såklart alla andra elda upp sina papper med mening för att få uppmärksamhet.

Jag kan ju säga att det stank ju inte lite bränt efter kemin!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin header <3

2009-11-13 @ 17:13:04
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Tina

Ebba: Tack så mycket <3

2009-11-13 @ 17:40:22



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0