Hahahaha ;)

Hahaha i skolan hade vi samling å då skulle vår fröken säga lite påståenden och om man höll med skulle man byta plats med någon annan som höll med och om man inte höll med så skulle man sitta kvar.

Fröken: Om någon har varit stökig så ska vi lärare ringa hem till era föräldrar?
Alla byter plats men Zebastian sitter kvar..
Fröken: Zebastian varför sitter du kvar?
Zebastian: Jo men titta här..om jag och mamma har haft en dålig morgon å bråkat så kanske händer nåt i skolan, sen efter skolan blir jag och mamma vänner men då kommer ni och ringer hem till mamma och då blir vi ovänner igen på grund av er!
Fröken: Men lilla gubben, vi kan ju fråga dig om det passar att ringa den kvällen?
Zebastian: Njaa..det är nog bättre att ni inte ringer över huvudtaget!

HAHAHAHA, shit vad alla skrattade x))

Fröken: Om någon säger fula ord till dig eller slår dig ska du ge tillbaka då?
Några byter plats..
Fröken: Zebastian, varför sitter du kvar?
Zebastian: Jo för kolla här..om någon säger något fult ord till mig då börjar jag slå den så den får näsblod och då kommer aldrig den säger något mer till mig! :)
Fröken: *håller sig knappt för skratt*

HAHAHAHA, han sa mycket mer men jag orkar inte skriva allt ! :P

Kommentarer
Postat av: edla

haha det va kul! :)

2009-11-21 @ 21:28:10
Postat av: edla

haha det va kul! :)

2009-11-21 @ 21:28:29



Vad heter du då?
Vill du skriva här igen?

Mejladress, har du någon sådan?

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0